romantik aşk sözleri kısa

Kişiliğiniz daha çok romantik ise duygusal sözlerle sevgilinize aşkınızı anlatmayı istiyorsanız bu çalışmamızı özellikle siz inceleyin deriz. İnternette Sevgilinize gönderebileceğiniz birçok aşk sözü aradınız ama sizi etkileyen bir çalışma bulamadınız mı? O halde bu aşk sözleri ile Sevgilinizi mest edeceksiniz mest. İçimizde tutamadığımız, tüm dünyaya bağırıp çağırmak istediğimiz, tarif edilemez bir duygu aşk… Dünyada gerçekleşen neredeyse tüm kötü olaylar bir noktada sevgisizlikten kaynaklandığından aşk insana umut ve sevinç yaratıyor. Saygıyı belli eden diğer bir faktör de çiftlerin birbirlerine karşı söyledikleri güzel aşk dolu etkileyici olan sözlerdir. Sizden daima romantik cümleler ve iltifatlar işitmek isteyen biricik Sevgiliniz Ona göndereceğiniz güzel bir söz, unutulmaz bir anı oluşturacaktır. Aynı zamanda da ilişkinizin daha da kuvvetlenmesini sağlayacaktır.   Sonsuz aşk sözleri, kısa ve romantik aşk mesajları ve aşka dair en orijinal sözler bu yazımızda sizler Hediyegurmesi'nde sizlerle. Aşık olunan kişi ile yan yana olunmadığında gönderilen Anlamlı mesajları ile aradaki mesafeye rağmen yakın hissedilmesi mümkün olur. Bu nedenle Sevgiliye her zaman sevildiğini hissettirebilmek için aşk dolu sözler söylenmesi büyük önem taşır. Eğer sizler de güzel Anlamlı sözleri arıyorsanız, burada yer alan mesajlardan bir veya birkaç tanesini sevdiğiniz kişilerle paylaşabilirsiniz.

Kısa ve Romantik Aşk Sözleri

* Gözlerin gönlüme en yakın liman bense o limandaki tek adam.

* Seni hak edecek ne yaptım bilmiyorum. Nasıl bu kadar şanslı olabilirim?

romantik aşk sözleri kısa

* Melek yüzünü gördüğüm ilk an benim olmanı diledim. Şimdi benimsin ve bu bugüne kadar başıma gelen en güzel şeysin…

* Bir gün oturup çay içelim seninle. Çaylar benden olur, manzara senden.

* İzliyorum seni gizlice hayranım o bakışlarına, gülüşün zaten bambaşka sevdiğim.

* Bir insanın gülüşünden cennet mi görünür? Bir gülüyorsun cennetten bir fragman yayınlanıyor sanki.

romantik aşk sözleri kısa

* Öylesine güzel bir yüreğin var ki yüzünün her köşesinde işlemiş güzelliği.

* Dünyanın 7 harikası bile senin yanında değersiz kalır aşkım, sen benim içimdeki dünyamın tek harikasısın.

* Kusursuzluğu sende gördüm ben. Mükemmelin kelime karşılığısın gönlümde.

* Seninle yuva kurmak tek hayalim, ellerini tutarak ömrümü bitirmek tek isteğim.

* Öyle güzel gülmelisin ki, insanlar seni ağlatmaya utanmalı.

romantik aşk sözleri kısa

* Gül yüzlüm, güneşim, güzel gözlüm. Seninle başlayan bir günün kötü geçme ihtimali var mı?

* Kuş tüyü yastıklar beton zemin sayılır ellerinin yumuşaklığı karşısında.

* Su gibi duru güzelliğin karşısında dili tutulur tüm şairlerin.

* Dertlerini bana ver sevinçler senin olsun, sen sevilmeye değersin.

* Sen hep gözlerimdesin, sen benim güneşimsin, yarınlarımdaki ümitlerimsin, sen benim biriciğimsin.

* Seni yaşadığım kadar hayatı yaşasaydım, hayatımda kimse olmazdı aşkım.

romantik aşk sözleri kısa

* Kimine gül, kimine karanfil verdim. Sana da ömrümü vereyim mi sevdiğim?

* Gelirsen kapımı çalma, sana hep açık. Ve girdikten sonra kapıyı açık bırakma soğuk giriyor içeri, zaten sana hastayım.

* Aslında dünyanın 7 harikası yok 1 tane harikası var; O da senin kalbin.

* Sen benim bu yalan dünyadaki tek gerçeğimsin, sana baktığımda dünyadaki tüm gerçeklikler sen oluyorsun.

* Seni gördüğümde bir parçamı bulmuşum gibi hissettim. Sen beni tamamlayan en güzel ayrıntıydın.

romantik aşk sözleri kısa

* Gülerken kendini görsen inan kendi ömrüne ömür katardın.

* Bal gözlüm benim cennetim, benim yalan dünyadaki tek gerçeğimsin, dünyadaki tek gerçeğim oldun yalan dünyayı unuttum.

* Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim, gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti biriciğim...

* Bana şair diyorlar da senin şiir olduğunu göremiyorlar.

romantik aşk sözleri kısa

* Ben kalbimin senden önce bu kadar çarpabildiğini bilmiyordum.

* Sonra mucize diye bir şeyden bahsettiler. Gözlerin geldi aklıma…

* O gülüşündeki gamze olmak isterim güzelliğine güzellik katmak için...

* Seninle aşkı öğrenirken sensiz kalmaktan korktum gülüm.

* Seviyorum seni seviyorum demeyi, seviyorum gözlerine baktığımda sıcacık gülümsemeni.

* Kalbim koca bir okyanus ve sen bu kalbin içinde yalnızca tek kalmış bir balıksın.

* Seni özlememi sağladığın için teşekkür ederim sevgilim.

romantik aşk sözleri kısa

* Bir kere görmesi yeter; en derin okyanus bile kıskanır gözlerini.

* Yürüdüğün yol olmak isterim, hiç aksamadan seni yürütmek için bu hayatta.

* O kadar güzel görünüyorsun ki dünyanın en güzel manzaraları kıskanır güzelliğini…

* Sen benim gözümün daldığı, yüreğimin aşkla yandığısın. Nerede olursa ol sen bende candan fazlasın.

* Şimdi uzaklarda olsan da hayalin yetiyor. Bana bir gün geleceksin yanıma o zaman başlayacağım yaşamaya.

* Önce sesin gelir aklıma, çaresiz kaldıkça hep seni düşünürüm.

* Baharı anımsatan kokunu içime çektiğimde, her şey mümkün görünüyor.

* Güzelliğini anlatacak kadar zengin bir lisan yok dünyada.

* Şimdi sen de bilmezsin sana dokunmadan saatlerce sarıldığımı.

romantik aşk sözleri kısa

* Sen acılarımın arasında yeşeren en güzel şifasın benim için.

* Bir ışıltı onun baharı seher vakti de açılan gülerin başı hiç bitmez onun aşkı.

* Ne bileyim be sevgili. Öyle güzel baktın ki gözlerime, sevmek değil ölmek geldi içimden.

* Geceyi aydınlatan ay misali senin parlayan gözlerin ışık saçıyor gönlüme.

* Varlığın bir çocuğun gülüşü gibi; öyle güzel öyle masum ki.

* Hiçbir hayale sığdıramadığım tek gerçeğimsin. Sevdim işte, ötesi de yok gerisi de.

* Denizi mavi gösteren gökyüzüdür ya hani. Beni de mutlu gösteren sensin.

romantik aşk sözleri kısa

* Seni yaşarken yanımda nesneler görünmez yanında, sana küçük buseler atarken hayatla bağlantım kopar o an...

* Sen benim gözümün daldığı, yüreğimin yandığı ve aklımın kaldığı tek gerçeksin. Nerede olursa ol sen bende ‘can’sın’.

* O kadar iyi bir arkadaşsın ki, tanıştığın herkes için mükemmel bir hediye gibisin.

* Tek bir göz hareketiyle aklımı başımdan alan tek kadınsın.

* Ömrümde yaşadığım en güzel mevsimin sahibi sensin. Seninle kışlar bahar, gecelerse sabah oluyor.

romantik aşk sözleri kısa

* Birilerinin benim için ettiğinin en büyük kanıtı seninle karşılaşmam.

* Seni ilk gördüğümde melek sandım, şimdi perim oldun hayatıma hayat kattın.

* İnsanların bana aklımdan ne geçirdiğimi sorduklarında, senden başka hiçbir şey söyleyemiyorum.

* Her sabah adınla uyanmak ne büyük bir lütuf… Adını söylerken aldığım nefes bile sana minnettar.

* İlkokula başlayan çocuğun heyecanı oluşuyor içimde senli anlarda.

* Gecenin sabahı beklediği gibi bekliyorum gözlerinin ışıltısını.

* O kadar güzelsin ki, bu dünyanın yaşamaya değer olduğuna beni inandırıyorsun.

* Kusursuz tavırların var. Korkunç kararlar verdiğimde beni yargılamadığın için sana minnettarım.

romantik aşk sözleri kısa

* Ben çoktan şairdim ama senin gibi şiiri ilk defa dinliyorum.

* Sendeki güzellik dünya üzerinde daha önce hiç görülmedi.

* Geçtiğin yollar çiçek açar senin. Beklediğin her sokak başı baharı bulur.

* Ben senin kirpiklerinin rastgele dizildiğine inanmıyorum.

romantik aşk sözleri kısa

* Manzara seyretmek için gidilen bir yerde bile senden güzel bir görsel olamaz.

* Hayatımda, ne kadar saçma olursa olsun, tüm hayallerimi destekleyecek bir kişi var. O da sensin, mükemmel insan.

* Ben seni kazandıktan sonra neyi kaybettiğime hiç bakmadım.

* Bir adada mahsur kalmak isteyeceğim kişiler listemde en üst sırada sen varsın.

* Kalbimde öyle bir cümlesin ki nokta koymaya bile yer bulamıyorum.

romantik aşk sözleri kısa

* İçim o kadar senle doldu ki, insanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum.

* Kalbe nasıl dokunulur ben seninle öğrendim. Güzel yüreğin, neşeli hallerin ve beni benden alan sözlerin hiç bitmesin.

* Sevgiyi seninle öğrenirken aşık oldum güzel yüzüne, seninle aşkı öğrenirken sensiz kalmaktan korktum gülüm.

romantik aşk sözleri kısa

* Mutluluk ne diye sorsalar, cevabı gülüşünde ve o sıcak bakışında arardım.

* Hayattaki yaşama tutkumu geri verdin bana rüya gibi gelişinle.

* En sevdiğim şey ne biliyor musun? Yüzüne bakıp seni seviyorum dediğim zaman gülen o gözlerin.

* Parmak uçlarımdan saç diplerime kadar seninle doluyum. Öylesine güzel, öylesine çoksun ki bende.

* Hadi bırakalım inadına yaşayalım hayatı, senin için geldim yeniden dünyaya.

* Sen daha önce hiç yazılamamış bir şiirin en güzel mısrası gibisin. Öyle gizlenmiş, kendine saklanmış, eşsiz…

* Güneşe gerek yok, gözlerindeki sıcaklık içimi ısıtıyor.

* Gece yatağa yattığımda aklımda kalan tek gerçek şey sen oluyorsun.

* Şekere zam gelmiş, ne fark eder ki; sensiz hayatın zaten tadı yok.

* Tüm güzelliklerimi, mutluluklarımı, heyecanlarımı sana getiriyorum, çünkü ben seninle yaşıyorum.

romantik aşk sözleri kısa

* Gözlerindeki hayat ışığı dünyamı aydınlatıyor, yaşadığım hayat seni kıskanıyor bebeğim.

* Ah benim kalbi güzel sevdiğim. Kalbimin en ince yerine gül dalından yazdım adını. Çıkarmak için sökmek gerekir.

* Seni tanıyana kadar mucizelere inanmazdım. Güzel gözlerinde cenneti yaşadığım an, mucizelere inanmaya başladım.

* Kalbimin içinde adın ve yüzün kazılı. Ne güzel kalbimde taşımak seni.

* Belki de en sevdiğim sakarlığın, gözlerime takılıp yüreğime düşmendi.

* Dünyayı hiç kimsenin göremediği şekilde görmeme sebep olacak kadar güzelsin.

romantik aşk sözleri kısa

* Sevgilim bugün süper güzel oldun, saçlara bak dağınık ama ayrı bir havası var.

* Seni seçti bu yürek, gözlerine hapsoldu bu yürek, gülüşünle hayat buldu bu beden bebeğim.

* Saçlarına baharı saklamış gibisin. Sarılarında papatyaların kokusunu duyuyorum. Bir serçenin uçuşu kadar güzelsin.

* Güzel sözleri değil seninle güzel olabilecek sözleri yazıyorum sana bir tanem, sen kelimelere anlam veren güzelliksin!

* Gönlüm bir şehir ise o şehrin tüm sokakları sana çıkar.

* Güzelliğini yazabilecek tek bir şair yok. Hepsi lal olur kalır karşında.

romantik aşk sözleri kısa

* Sonradan görme diyorlarmış bana. Allah seni bu yaşımda karşıma çıkardıysa; suç benim mi?

* Sesini duymaktan, hikayelerini dinlemekten asla bıkmayacağım. Konuşmaktan en çok zevk aldığım kişi sensin.

* Siyah beyaz bir filmin tek renkli sahnesi sensin sevgilim.

* Bu mesajımı sana kalbimin en şiddetli sesiyle yolluyorum, seni seviyorum.

* Gözlerine bakınca cenneti görüyorum bir tanem, güzel gözlerinden sen sorumlusun.

* Bu kadar güzel bakma, başka biri daha sana aşık olur diye ödüm kopuyor.

* Birileri benim için bir dua etmiş olmalı ki; seni bulmuşum.

romantik aşk sözleri kısa

* Yaşadığım tüm güzellikleri sana getiriyorum çünkü ben seninle var oluyorum.

* Okyanus içinde gizlenmiş bir adasın kimsenin ulaşamadığı.

* Sesinde bir balonun göğe yükselişi var. Gözlerimde sana yazıldığımı göremiyor musun?

* Ve sen sevgili; her sabah uyandığımda düşündüğüm ilk şey, her gece zihnimde canlanan son şeysin.

* Ki ben senin sakallarındaki huzur kokusunu ölsem unutmam.

* Öyle güzel dalıp gidiyorsun ki daldığın yerde olmak isterdim.

* Saçlarının bir teli olmak isterdim hep yanında kalmak için.

* Şimdi bana öyle bir söz söyle ki, ilk söyleyen sen, ilk duyan ben olayım.

* Kelimelerin güzellik karşısında anlamsız kaldığını sende gördüm.

romantik aşk sözleri kısa

* Kalbimin çalar saati gibisin sevgilim. Ne zaman sevmek vaktim gelse sen düşersin gönlüme.

* Dünyadaki tüm şiirler sana yazılmış gibi hissettiriyorsun.

* Her gün biraz daha artıyorsun içimde. Her gün biraz daha büyüyorum güzelliğinle.

* Seninle geçirdiğim tek bir gün benim hayatımda geçirdiğim en güzel gün oluyor.

* Doktora gittim geçende, kalbimde sen varmışsın. Ve bu arada röntgende çok tatlı çıkmışsın sevdiğim.

romantik aşk sözleri kısa

* Ben seni sevmek için değil, sevmek nasıl olurmuş gör diye sevdim.

* Senden öncesine baktığımda koca bir boşluk senden sonrasına baktığımda ise kocaman bir gül bahçesi görüyorum

* Ruh ikizim su gibi duru güzelliğini düşünmekten vazgeçemiyorum.

romantik aşk sözleri kısa

* Gülüşündeki gamze olmak isterim güzelliğine güzellik katmak için.

* Bir romanın içindeki altı çizili kelime gibisin kendimi bulduğum.

* Ne yol ararım senin yanında ben, ne de bir haber. Öyle güzelsin ki gökyüzü gibi bakışlarında özgürlüğü tatmak isterim.

romantik aşk sözleri kısa

* Lütfen üzerine alın! Kimseyi görmedim ben, senden daha güzel gülen.

* Mutluluk nedir dediler, yanında geçirdiğim anların anlamını anlatamadım.

* Benim yüreğim sensin şimdi; seni vurur durur. Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde.

* Seninle hayattan zevk almayı öğrendim, elini tutunca kalbimin atışını hissettim, sözlerinle gülmeyi öğrendim aşkım.

* Gözlerindeki saklı cenneti benden başkası fark etsin istemiyorum.

* Sustukça anlatamadıkça büyüyorsun içimde. Kocaman oluyorsun.

sevgiliye hediye fikirleri

* Sevgiyi aşkı ben sende öğrendim. Şimdi tek korkum öğrettiklerini sensiz yaşamak.

* Bir umut serpilsin yüreğine, bin mutluluk doğsun günlerine, her şey kendin gibi ve gözlerin kadar güzel olsun.

* Fazlasının zarar değil de şifa olduğu tek şey senin kokun.

* Bir şeyler ters gittiğinde, aramak istediğim ilk kişi sensin.

* Sen uyumadan önce aklıma gelen son şey, uyandığımda kalbime düşen ilk şeysin.

* Bu dünyaya yakışmayan bir güzelliğin var. Acaba hangi periler ülkesinden geldin.

Paylaş :

hediyegurmesi

Yorum Yazmak İster misin?:

0 İlk Yorumu Sen Yaz