İnsan sevdiğine sevdiğini söylemeyi nedense hep erteliyor. Aslında sevgi ve aşk, karşında ki insana ona sevdiğini söyledikçe daha da büyür. Sevginin ve aşkın can suyu sevgi sözcükleridir.

sevgiliye aşk mesajları
İnsan sevdiğine sevdiğini söylemeyi nedense hep erteliyor. Aslında sevgi ve aşk, karşında ki insana ona sevdiğini söyledikçe daha da büyür. Sevginin ve aşkın can suyu sevgi sözcükleridir. Bu nedenle sevdiğinize aşk sözcüklerini içinize değil onun kulağına fısıldamalısınız. Bazen telefondan mesaj ile bazen kulağına fısıldayarak bazen ise bir hediye ile ona sevdiğinizi ve aşkınızı her fırsatta söylemelisiniz. Sevgiliye aşk sözleri için siz de sizi ve duygularınızı ifade eden hazır sözlerden yararlanabilirsiniz. İster bu sözlerden ilham alabilir isterseniz de sizi ifade eden bu sözleri ona söyleyerek aşkınızın can suyu ile büyümesini sağlayabilirsiniz. Unutmayın ki, her aşkı büyüten ve köklerinin derinliklere inmesine neden olan tek gerçek aşk sözcüklerini sevdiğiniz kişiye duyurmaktır.

Sevgiliye Aşk Mesajları

sevgiliye güzel sözler
Seninle her şeye varım. Öylesine seviyorum ki seni, yıldızlara yürüyorum senle birlikteyken. 

Beni sen ne kadar çok seviyorsan unutma ki ben seni senin sevdiğinden fazla seviyorum. Hep aynı şeyi söylüyorsun diyorsun ya seni sevdiğimi hiçbir zaman bilemeyeceksin. Çünkü seninle hayat buldu gönlüm hayatım canım. Sen hep hayatımda ol. 
sevgiliye güzel sözler
Seninle birlikte tüm acılarımı ve dertlerimi bir sandala yükledim ve denize saldım. Dilerim ki o sandal hiç geri dönmesin ve sen hiç hayatımdan gitmeyesin. 

Dünyanın dertleri ile boğuşurken bir güneş gibi doğdun dünyama. Öyle bir güneşsin ki sen seninle birlikte hayatıma bahar geldi. Açmayan çiçekler tomurcuk verdi. Sen bugünüm değil yarınım değil benim geleceğimsin. 
sevgiliye güzel sözler
Sana aşkımı anlatmak için hangi sözleri ve kelimeleri seçeceğim bilemedim. Sonra karar verdim en güzeli sessizlik. Çünkü seninle bakışarak zaman geçirmek ve teninin sıcaklığını ve nefesini hissederek sevişmek her şeyden çok daha özelmiş. 

Sana romantik şiirler yazmak istiyorum ve seninle her an romantik şarkılar dinleyerek dans etmek istiyorum. Biliyorum ki en mutlu olduğum kişi ve an senin yanında olmak. , 
sevgiliye güzel sözler
İnsan nasıl nefes almadan yaşayamaz ise gülüm, bilgi bende sensiz yaşayamam. Ölüm olsa ucunda ölüme düğün ile yürürüm. 
sevgiliye güzel sözler
Biliyor musun sevgilim kaşıkçı elması bir taneymiş ve değerliymiş. Kimseye söyleme sende benim için çok kıymetli ve çok özelsin. Kimse bilmesin kaşıkçı elması gibi değerli ve özel olduğunu. 
sevgiliye güzel sözler
Güzelliğin resmini çiz deseler bir ressam değilim ama elimden geldiğince seni çizerdim. Çünkü sen dünyada ki birçok kadında güzel ve benim için çok özelsin. 
sevgiliye güzel sözler
Aldığım her nefeste son aşkım sen olacaksın diye yemin eder bu kalbim. Derdimi kalbinle gözlerinle bölen kadın seninle birlikte olmak öylesine güzel ve özel ki, seni çok seviyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Seni sevdiğim kadar söyle sende beni seviyor musunuz? Öyle bir sevgi ki bu seninle bir ömür acı çekmeye razı. Sende benimle iyi de kötü de her zaman varsan ellerimi bir ömür boyu tutar mısın? 
sevgiliye güzel sözler
Yaşamaksa seni sevmek senden önce ben yaşamıyordum. Eğer seninle yaşıyorsam bir kez daha ölmek istemiyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Gözlerinin karasına bakarken nasıl bir mutluluk yansımasıdır bu diye düşünüyorum bazen. Siyah hiç güzel olur mu sen siyahı bile güzelleştiren bakışlarınla beni kendine bağlamayı nasıl başardın. 
sevgiliye güzel sözler
Sen benim en kıymetli varlığımsın. Senden vazgeçemeyeceğim nefesim, suyum canımsın. İnsan gözünü nasıl korur nasıl sakınırsa bende seni öylesine seviyor ve her şeyden öylesine sakınıyorum. 

Sen yarim olduğun andan itibaren dünya bana cennet oldu. Ölürcesine sevdim seni, dünyanın tüm dertleri seninle renklendi gönlümde. 
sevgiliye güzel sözler
Ellerim ellerine değdiğinde tüm dertlerimden uzaklaşıyor ve sıyrılıyorum. Ellerim ellerini gözlerin gözlerimi asla bırakmasın bir ömür boyu birlikte yaşayalım. 
sevgiliye güzel sözler
Benim doğum günümü kutladığın her yıl sanırsın benim doğum günümü. Bilmezsin ki seni tanıdığım gün benim doğduğum gündür. 

Aşkı ve zamanı boşa geçirmeyelim. Seninle birlikte olduğum her anın tadını o güzel gözlerine bakarak geçirmek bana büyük huzur ve mutluluk veriyor. 
sevgiliye güzel sözler
Denizin kıyıya vurması gibi seni seviyorum. Senden her gittiğimde dalganın kıyıya vurması gibi geri geliyorum sana. Koca okyanusta nasibini bulacak balık gibi bende nasibimi seninle aramayı arzuluyorum. Tüm ömrü seninle yaşamayı seçtim ve seninle yaşlanarak son nefesimi vermeye yemin ettim. 
sevgiliye güzel sözler
Sensiz ben nefes alamam ve tek başıma yarım kalamam. Sen yok yollarını gözlerim telefonun çalmasını dört gözle beklerim. Aldığım her nefeste seni sevdiğimi haykırıyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Seni her gördüğümde, yüzüne bakmasam da sanma ki seni sevmiyorum sanma ki seni unuttum. Senden başka kimse yok olmayacakta. Seni çok seviyor ve her an seninle olmak için dua ediyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Sen benim uğurlu yolumsun ve seninle birlikteyken seninle öylesine mutluyum ki, seninle olduğum her an nefesini içime çekmek istiyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Yazmasın Allah’ım tek bir gün sensiz. Sensiz geçen zorunlu ayrılıkların zorluğunu ve hasretini görünce senden ayrılmayı nasıl kaldırırım düşünmek bile istemiyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Aynı şehirde farklı mekanlarda olmak bile bu kadar ağır ve zor gelirken senden ayrılmayı hayal bile edemiyorum. 
sevgiliye güzel sözler


Sensiz olmaz geçmez günlerim geçmez gecelerim. 
sevgiliye güzel sözler
İnsan sevdiği olmayınca dua eder ya bir ömür seveceği insan çıksın diye. İşte ben seni çocukluğumdan beri istedim dualar ettim. Şimdi sen hayatımdasın ya başka duam olmadı. Tek dileğim var Allahtan bir ömür seninle birlikte sağlıklı mutlu güzel bir hayat geçirmek. 
sevgiliye güzel sözler
Seni seviyorum her dediğimde gözlerinde mutluluğu görmek için bir ömür seni seviyorum demeyi sevdim seninle. 
sevgiliye güzel sözler
Şimdi sen bana diyorsun ya bir gün ya ayrılırsak diye. Sensin yaşayamam her an içimdesin seni öyle çok seviyorum ki, bir an olsun ayrılık olsun istemiyorum. Biliyorum ki sensizlik benim için ölümle eş değer. 
sevgiliye güzel sözler
Elimde tenin eksik olduğu her an kendimi yarım hissediyorum. Gecelerimde sen ol sabahlarımda sen ol istiyorum. Seni her an seviyorum her an seninle olmak istiyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Aynı şehirde farklı mekanlarda olmak bile bu kadar ağır ve zor gelirken senden ayrılmayı hayal bile edemiyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Sensiz olmaz geçmez günlerim geçmez gecelerim. 
sevgiliye güzel sözler
Seninle yıllar önce ne hayallerimiz vardı dimi. En büyük hayalimiz ise mutlu çocuklu güzel bir aile kurmaktı. Şimdi seninle birlikte bakıyorum tüm dualarımız kabul olmuş. 

Seni seviyorum kelimesi kimisi için çok basit kimisi için de ağır ve zor bir kelimedir. Ben seni seviyorum kelimesinin ağırlığı ve zorluğu ile seviyorum ve kulağına basitliği ile her zaman fısıldamayı sevdim. 
sevgiliye güzel sözler
Her an hayatımda olduğun için çok teşekkür ederim. Dertlerim seninle yok oldu, kış gitti sayende bahar geldi hayatıma. 

Ömürlük yarim seni öylesine çok seviyorum ki, saçlarını koklarken, gülen bir çift göz ile beni süzmeni her an özlüyorum. 
sevgiliye güzel sözler
Sevmesini bilmeyene ve sevdiğini yüz üstü bırakıp gidene adam denmez. Seni öyle çok seviyorum ki, ölüm olsa sonunda ölüme gülerek yürürüm sevgilim. 

Bilsem ki sonunda ölüm var, bir an olsun tereddüt etmem senin için her şeyi göze alırım. 
sevgiliye güzel sözler
Senin için her şeyden vazgeçtim ama bir senden vazgeçemedim. Sen benim için bir nefes bir su kadar önemlisiniz. 
Paylaş :

hediyegurmesi

Yorum Yazmak İster misin?:

0 İlk Yorumu Sen Yaz