sevgiliye hediye
"Seni Seviyorum Çünkü Bir Sürü Nedenim Var" Sevginizin en güzel nedenleri... Sevginize illa da bir neden arıyorsanız, bırakın sizin yerinize hediye sepetiniz sevginizin nedenlerini anlatsın. Özel günler için sevgilinize hediye edebileceğiniz bu son derece romantik hediye sepeti ile aşkınızı sevgilinize dolu dolu ifade edebileceksiniz. 

Çünkü bu hediye sepetinin içerisinde "Sizin O'nu neden bu kadar sevdiğinizi" anlatan 100 tane romantik mesaj yer alıyor. Evet yanlış duymadınız bu hediye sepeti sevgilinize duyduğunuz o müthiş sevgiyi işleyen tamı tamına 100 tane aşk mesajı işliyor. Bir hediye sepeti düşünün ki, içerisinde bu kadar yoğun bir şekilde sevgiyi anlatabilsin. "Seni Çok Seviyorum Çünkü nedenlerim var..." hediye sepeti ile sevgilinizin ayakları yerden kesilecek ve kendisini son derece mutlu hissedecek. Aşkınızı ifade etmenin en şık yolu "Seni Seviyorum Çünkü Bir Sürü Nedenim Var" Hediye Sepeti içerisinde "Seni Seviyorum Çünkü..." ile başlayan 100 romantik aşk cümlesi var.
fiyat
Bu kadar mı? Elbette ki hayır! Ayrıca bu özel hediye sepeti içerisinde gül ve çikolatalar da bulunuyor. Aşkı ifade eden en güzel şekil olan Kalp şeklinde tasarlanmış ve yüzeyi kadife ile kaplı, yine aşkı sembolize eden kırmızı ile bezenmiş bir hediye kutusu! Bu hediye kutunun içinde aşkın simgesi bir adet kırmızı gül, iki adet kalp şeklinde çikolata ve kalp not kağıtlarının üzerinde tam 100 adet sevgilinizi çok özel hissettirecek sevgi sözcüğü bulunuyor. Sevgilinizi ne denli çok sevdiğinizi "Seni Seviyorum Çünkü Bir Sürü Nedenim Var" Hediye Sepeti sizin için , sizin yerinize O'na anlatıyor. Sevgilinize ancak ve ancak böylesine şık ve anlamlı bir hediye yakışırdı. Yaklaşan yılbaşında "Sevgiliye Yılbaşı hediyesi Ne Alınır" sorusu kafanızda varsa, Bu şahane hediyelik, tam cevap niteliğinde bir ürün. 

Hediye Sepeti- Seni Seviyorum Çünkü Bir Sürü Nedenim Var


hediye sepeti
Paylaş :

DSFADFSD

Yorum Yazmak İster misin?:

0 İlk Yorumu Sen Yaz