Sevgilinizi derinden etkileyecek birbirinden güzel resimli aşk mesajı örnekleri bu yazımızda sizlerle.

sevgiliye güzel mesajlar
Resimli aşk mesajları romantik bir dünyanın kapısını açarak içeriye uçarak girmek kadar mutlu hissettirse de zamanın durduğu tek an telefona gelen aşk mesajlarının okunduğu anlar olmaktadır. Resimli aşk mesajları ise kişileri bambaşka mutlu etmeyi başarıyor. Öyle güçlü hissettirir ki bazen aşka sadece bakmak bile mutluluktan havalara uçmak gibi bir yanılsamaya sokar. Aşk mesajları öyle güçlüdür ki aşk mesajları ile beraber tüm dünya hayal gücü ve hatta rüyalar bile değişebilir. Aşk mesajları kişiyi tam kalbinden vurabilecek en güçlü silahtır. Kısa aşk mesajları sevgilinizi ne kadar mutlu ediyorsa uzun aşk mesajları sevdiğiniz kişiyi kat be kat daha çok mutlu edecektir. Bir aşk romanı kadar etkili aşk romanları kadar içten ve samimi olarak duygularınızı karşı tarafa iletebilirsiniz. Aşk mesajları kişilerin birbirine karşı duyduğu hislerin her daim ayakta kalmasına olanak sağlarken en güçlü yardımlarını sizlere sunmaktadır. Aşk mesajları kısa ve öz olmasından dolayı aşkın tanımını yapmak çok daha kolay olmaktadır. Uzun cümleler ile sevdiğiniz kişiye hislerinizi anlatabilirsiniz. Fakat aşk mesajları kısa olmasından dolayı çok etkili bir silaha dönüşerek hedefi tam 12'den vurma olasılığını da yüksek tutmaktadır. Mutluluğunuzu şimdiye kadar kim bilir kaç defa resmetmiş ya da mutluluğunuzun altını kim bilir neler yaparak çizmişsinizdir.

Aşkınızı size daha güçlü hissettiren kelimeler seçmeli mesajlarınızı bu şekilde oluşturmalısınız. Aşk mesajları resimli olarak sizin kendinizi daha iyi ifade etmenize olanak sağlıyorsa ona resimli mesajlar göndermeyi tercih etmelisiniz. Güzel aşk mesajları uzun olsa dahi önemli olan şey sevdiğiniz kişiye olan duygularınızı en iyi şekilde yansıtabilmenizdir. Aşkınızı her zaman zinde tutabilmek için güzel aşk mesajları dışında ara sıra birbirinize güzel aşk hediyeleri vermeli ve birbirinizi ne kadar sevdiğinizi ve düşündüğünüzü söylemeniz gerekmektedir. Sevdiğiniz kişiyle birlikte yaşadıklarınızı çok daha canlı hale getirmenin en güzel yolu ise birbirinize hediyeler vermek ve o hediyeleri ömrünüz boyunca saklayabilmektir. Evlilik yıl dönümü mesajları da oldukça önemli sevgiliye resimli mesajlar arasındadır. Baş başa bir akşam geçirecekseniz eğer öncesinde onun için özenle hazırladığınız cümlelerden oluşan evlilik yıldönümü mesajları sizleri birbirinize bağlayan en güçlü köprüler haline gelecektir. İnsanlara sorsanız bir çoğu en güzel duygunun aşk olduğunu söyler. Hepimiz aşık olmak aşkımıza karşılık alarak mutlu olmak istiyoruz. 
resimli aşk sözleri
Resimli mesajlar
Bundan dolayı yazarlar ve sanatçılar olmak üzere bir kere aşık olan herkes aşk üzerine güzel sözler söylemiştir. Biz de bu duyguları paylaşmak isteyen aşıklar için kısa yada uzun güzel aşk sözlerini resimli olarak derledik. Duygularımızı anlatmak sürprizlerimizi daha da anlamlı kılmak adına özel günlerde ve bize özel bütün zamanlarda sevdiklerimize güzel sözler söylemek ve bunları dile getirmek isteriz. Bunları bazen göz göze bazen bir WhatsApp resimli telefon mesajı ile bazen de mis kokulu bir çiçeğin yanında dile getirir ve sevdiklerimize özel olduğunu hissettiririz. Bazı zamanlar yıldönümü, bazı zamanlar doğum günü ya da sevgililer günü tüm bu sevgileri göstermek için aslında bahanedir. Özel gün ya da özel anlar da anlam katacak sevgiliye güzel sözleri sizler için sitemizde listeledik. Sitemiz içerisinde sizlere ilham veren bir çok Resimli aşk sözü bulma şansına sahip olacaksınız. En iyi sözleri her zaman için sevdiğiniz kişinin kalbinin derinliklerinde hissedebilmesine ve size daha da çok tutkuyla aşık olmasına şahit olabilirsiniz. Aşk sözlerinin büyüsünü ve güzelliğini yakalamanıza yardımcı olmak adına sizler için seçtiğimiz romantik resimli aşk sözlerini bir araya toparladık.

Sevgiliye Güzel Resimli Sözler

sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Senin gözlerinin renginde ölmek vardı şimdi. Sonra göz kapaklarında yeniden hayat bulmak… Gamzelerine gömülmek vardı sevgili, dudaklarında kıyametle buluşmak.

Gün gelir de yanında olamazsam eğer, her yağmur yağdığında çık dışarı ve ellerini iki yana aç. Ellerine dokunan her yağmur tanesinde beni hisset. Çünkü ben de aynı anda yağmur damlalarında hissedeceğim seni.

Hangi buluş benim seni bulmamdan daha önemli olabilir? Öyle bir çıktın ki karşıma, her bakışta yeniden aşık oluyorum sana.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Hayatta her şeyin onunla anlam bulduğunu farkettiğinizde, ona en güzel sözleri söylemek, en anlamlı mesajları göndermek istersiniz. Sadece etkilemek veya ilgisini çekmenin ötesinde ne denli derin hisleriniz olduğunu anlatacak kelimeleri bulmakta zorluk çektiğiniz zamanlar olur. 

Elinin değdiği çöllerde şelaleler akıyor sevgilim. Seninleyken daha çok gülüyorum, herkesi daha çok seviyorum, hayatla daha iyi anlaşıyorum. Seninle ben daha bir güzel oluyorum.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Gerçekleşmiş bir rüya gibisin benim için. Sanki birazdan sabah alarmı çalacak, güneş dolduracak odamın içini. İşte bu yüzden gözlerimi kapatıp sarılıyorum sana her defasında. Asla uyanmak istemediğim rüyama sığınıyorum her defasında.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Gözlerini kaçırma benden, bakışların neden uzaklaşıyor her adımımla senden. Ah sevgili bir daha seni seviyorum demeyeceksen, ben bu hayatı en altından kazmaya başlarım.

Kulaklarımda yankılanan seni seviyorum sözlerin kaldı bir tek, bir de her parçası kana bulanmış kalbim.

Seninle her mevsim çiçek bahar. Yürüdüğün yollar hep çiçek. Bu şehir güzelse eğer, sen içinde yaşadığın içindir. Bu adam mutluysa eğer, sen sevdiğin içindir.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Her gün yeniden mi diye sorma, her gün yeniden seviyorum ben seni.

Eğer mutluluğun bir kokusu olsaydı, bu senin kokun olurdu.

Seninle tüm mevsimleri yaşamak istiyorum, tüm yolları yürümek, bütün çiçekleri koklamak. Dünyanın en lezzetli yemeklerini yemek istiyorum seninle birlikte, tüm denizlerde yüzmek istiyorum. İçinde senin olmadığın tek bir anı bile yaşamak istemiyorum.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resim yazısı ekle


Kalbimi verdim eline, iki dudağının arasından çıkacak bir çift söze razıydım. Çok zor değil, sadece seni seviyorum diyecektin ve ben bu yalana inanacaktım.

Yorgunluğumu alıp benden giden, elleriyle bana şifa veren, kalbimi en derininden bilen adam; senin varlığın benim ömrümün gizli mahzeni.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Ömrümün sonuna kadar mühürleyebilirim dudaklarımı dudaklarına. Ben ki bu dudaklardan ayrı kalmaya yorgun, bu dudaklar olmadan ölüme mahkum.

Seni seviyorum demek için çok şeye ihtiyacım yok, masamda dursun gözlerin yeter.

Senin gözlerinin olduğu yerde aşktan başka bir konunun bahsi dahi geçemez zira ben en çok gözlerinin yanında seviyorum seni.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Kendi kendime konuşurken her şey yolunda ama seninle baş başa kalınca, senin için hazırladığım onca cümle gökyüzüne uçuyor. Heyecandan elim, ayağım birbirine dolanıyor. Ama şunu bil sevgilim, bir çiçek nasıl muhtaçsa güneşe, ben de senin gül yüzüne öyle muhtacım...

Çölün yağmura, bir çocuğun annesine, ayın güneşe olan özlemi gibi özledim seni. Kendinden emin ve en temiz hislerle…
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Gelir de başıma sevdalar konduramazdım yerlere, şimdi sen geldin bu keder dolu bedene. Aldın ellerinle sardın aşkı kederi, ne yapsam unutamam o güzel bedeni.


Sensizlikten oluyor hep bunlar. Her gece uykumda kulağıma eğilip seni seviyorum diyorsun.

Dünyaya bin kez daha gelecek olsam, bin kez daha arar, bulur, severim seni.

Sen yokken sanki koca sokağın ortasında yapayalnız kalmış bir çocuk gibiyim. Ellerin ellerimden bir an bile ayrılmasın istiyorum.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Seni her görüşümde ilk kez görüyor gibi heyecan kaplarken kalbimi, her ayrılık içimden bir parça koparıyor. Öyle güzel seviyorsun ki beni, bazen kendi kendimi bile kıskanıyorum.

Senin gibi elleri olan başka bir kadın daha var mıdır bu dünyada? Beni saran, seven, sayan, bana tapan… Senin sevgin gibi bir sevgi daha doğmuş mudur ana rahminden? Beni bilen, beni dinleyen ve benden hiç vazgeçmeyen.

Üstümüzdeki gökyüzü ne kadar karaya bulanırsa bulansın ben seni seviyorum demekten asla vazgeçmeyeceğim.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Daha gözlerimi kapattığımda özlüyorum seni, uzun gecelere nasıl dayanayım?

İnsanlar birbirlerini en iyi yolda tanırlarmış. Sen ki benim yol arkadaşım, en büyük yoldaşım, aşkım...

Sen yanımdayken geri kalan her şey teferruat benim için. İyi ki varsın.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resim yazısı ekle


Senden önce kendimi kaybolmuş gibi hissediyordum. Her yer karanlıktı ve bir daha asla güneş doğmayacaktı sanki içimde. Sonra sen geldin ve beni saklandığım o karanlık kuyudan çıkardın. Bana yeniden sevmeyi daha da önemlisi tekrardan güvenebilmeyi öğrettin. O kadar sıkı sarıldın ki bana, sanki yıllarca kaldık öyle. Ellerimi tuttuğun o ilk günden beri kalbim yalnızca senin için atıyor sevgilim.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Yalnız kaldığımda zikrettiğim tek cümle seni seviyorum oldu. Ben öyle boş beleş sevmedim seni, dolu dolu, her anı aşk kokulu sevdim.

Her bakışta daha çok seviyorum seni sevgili, bir çift göz birini ancak bu kadar çok sevilebilirdi.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Bir seni seviyorum sevgili, senden gayrısı benim için yaşamıyor bile.

Seninle başlayan bir macera bu. Sensiz devam etmesi söz konusu bile olamaz.

Sensizliğin sancısını tattırmasın bana yaradan, tadacağım tek zevk parmak uçlarında dans etmek olmalı.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Eskiden şiirler manasız gelirdi. Yağmur canımı sıkar, yeni doğan gün bir anlam ifade etmezdi. Şimdi senin varlığın başlı başına bir şiir, aşkın şair etti beni. Yağmurda seninle dans etmek, her yeni sabaha seninle uyanmak istiyorum sevgilim. Kalbinden daha konforlu hiçbir yerde bulunmamıştım bugüne kadar.

Gönlümün kapılarını arala ey yar. Başka bir el değmesin bu kapıya, başka bir ayak basmasın bu sevgi yumağı yollara. Senin adımların, senin ellerin bir ömür yeter bana.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Kendimden geri kalan sadece seni seviyorumlar var. Hepsini sildim benle beraber, bir tek onlar yaşamaya layıklar.

Ne çiçekler, ne gökyüzü, ne denizler ne de ağaçlar… Yeryüzünde senin gülüşünden daha güzeline rastlamadım…
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Gözlerimin içine gülerek baktığın ilk anı düşünüyorum, dudaklarından dökülüyordu seni seviyorum deyişlerin.
Hayatım boyunca hiçbir şeyden bu kadar emin olmamıştım. Ancak gözlerinin içine baktığımda sonsuzluğa bir kez daha inanıyorum. Seni Seviyorum.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Yarının ötesinde, bugünümde ve sonsuzluğumda yanımdasın. Her zaman en iyi arkadaşım, sevgilim ve sonsuza kadar ruh eşim olarak kalacaksın.

Seninle geçen günlerim olsun hep, sensizlik uzak kalsın sevgili. Sen ki benim canıma can katanımsın.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Hayatım boyunca birlikte bir hayat süreceğim o kişiyi aradım ama bulamadım. Benim bulduğum çok daha kıymetlisiydi. Asla onsuz bir hayat sürdüremeyeceğim kişiyi buldum.

Bize en çok sevmek yakışır şimdi sevgili. Sevmenin mevsimi geldi; ağaçlar çiçek, ben aşk açıyorum bu mevsim.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Bir el dokundu bana aylar önce, bırak sevmeyi taptım ben bu ele. Seni seviyorum demek ilk defa bu kadar değerli, ilk defa bu kadar gurur dolu…

Seni seviyorum demek için sadece iki dudak yeterli değil sevgili, önce kocam bir yüreğe ihtiyacın var.
sevgiliye güzel sözler resimli
Sevgiliye Resimli Mesajlar
Seni sevmekten yorulmak bir yana dursun, seni sevmek başlı başına bir devrim benim için. Her devrim bana heyecan verir ama bunun heyecanı benimle bir ömür…

Seni seviyorum deme sevgili, sadece hissettir kafi.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Seni kelimelerin ötesinde seviyorum. O yüzden seni hiçbir şiirle ya da şarkıyla kıyaslayamam. Onların ötesindesin benim için. En güzel şarkı, en güzel bestesin daha henüz yazılmayan ama sadece benim içimde yaşayan.

Kırgınlığıma meze olanım, masamda tozu kalanım seni ben böylesine güzel sararım.

Seni sevmekten öte bir meselem yok, aşk senle başlar, adının geçmediği yerde son bulur.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye


Tüm güzellikleri toplamışsın sanki etrafına. Bir gülümsemenle yaz geliyor memleketimin dört bir yanına.

Senden başka ne dileğim olsun ki, sen benim kadınım, sevgilim, sevdiğim… Bir tek seni sevecek bu kalbim.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Gözlerin gözlerime değdiğinde kalbimin atışını hep parmak uçlarımda hissediyorum sevgili, ellerini tutmaya korkuyorum kalp atışlarım narin bedenini sarsacak diye.

Burası benim cennetim; bu kahkahalar cennetimin ırmaklarından geliyor, bu gözler cennetimin gökyüzü, bu eller cennetin yasak elması dokunsam cehenneme düşüp buz tutacağız sanki.

Çok uzaktayken duyduğunuz özlemle, sevgiliye uzun ve anlamlı güzel sözler söylemek gelir hep içinizden..
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Seninleyken kendimi dünyanın en iyi insanı gibi hissediyorum. Nasıl bir iyilik yaptım, ne yaptım da seni verdi hayat bana? Hediye gibisin sevgilim, iyi ki varsın.

Kalbimi sök al yerinden eğer bir daha seni seviyorum demeyeceksen.

Birlikte olmanın ne kadar zor olduğu umurumda bile değil, hiçbir şey seninle ayrı olmaktan daha kötü olamaz sevgilim.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Adın öylesine derin kazınmış ki kalbime, her nefeste seni anıyorum. Kaç yıl yaşarsam yaşayım, sonsuza dek kalbimi ısıtacak bu sevdanın başladığı o anı, gözlerimin içine ilk kez bakışını asla unutmayacağıma söz veriyorum sevgilim.

Seninle gelen ne varsa bana, ben bugün hepsini yeniden sevmeyi seçiyorum, en çok da seni seviyorum sevgili.

Seni seviyorum kadın dedi ve gitti, bir adam ancak bu kadar aşkı ızdıraba çevirebilir.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Seninle gülmeye doyulur mu, seninle sevmeye gönül koyulur mu? Sen ki benim baharım, bu mevsim sensiz olur mu?

Seni seviyorum, seni sevmeyi de seviyorum, seni sevmeyi senle birlikteyken çok daha çok seviyorum.

Gözlerinin içine baktığımda ne dert kalıyor ne de tasa. Bunca sene seni sevmeyi beklemiş sanki kalbim. Sabrımın hediyesi gibi geldin, hoş geldin sevgilim.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Dünyanın her yerinde bunun adı "aşk" olarak isimlendirilir. En büyük mutlulukların kaynağıdır.  Birbirini seven iki kişinin sürekli güzel sözler söyleme isteğini pekiştiren de bu duygudur.

Sevgiliniz yanınızdayken anlamlı, kısa güzel sözlerle sebepsiz mutlu etmek istersiniz...

Geceleri tek başıma uyumanın verdiği bir yılgınlık var üzerimde. Ağır gelir bu duygu da taşıyamam bedenimde. Sen sevgili ne zaman gelsen benim yatağıma, sürsen elini tenime o gecelere sıkışasım gelir de bir türlü beceremem.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Her sabah, seni severek yeni güne başlamanın verdiği mutluluk tarif edilemez sevgilim. Sanki yeni doğmuş bir bebek gibi hayata en başından başladım. Senden öncesi öylesine eksik ve manasız ki. Sensiz geçen senelerin acısını çıkarırcasına gözlerine dalıp, saatlerce güzel bir manzarayı izler gibi seyretmek istiyorum güzel yüzünü.

Başımın tacı, en güzel şehrim, en çağlayan ırmağım, gücümün kaynağı, canımın damarı, beni bilenim, çekip gitmeyenim sen iyi ki benim gönlüme hediye geldin.

Belki Mecnun gibi çöllere düşemem ya da Ferhat gibi dağları delemem senin için. Ama sadık kalbimle seni canımdan bile çok sevebilirim bir tanem.
sevgiliye güzel sözler resimli
Resimli Mesajlar Sevgiliye
Sen benim kutup yıldızım gibisin. Ne zaman yolumu şaşırsam gökyüzüne bakıp da yönümü bulur gibi kalbimdeki sana bakarak doğru yola gidiyorum. Ne zaman kötü bir düşünce gelse aklıma hemen seni düşünüyorum. Birlikte geçireceğimiz o güzel hayatı, yenilerini ekleyeceğimiz eşsiz anılarımızı. Hayatımda olduğun sürece asla kaybolmayacağımı bilmek çok güzel bir his sevgilim.

Telefonla arayıp sesini duyamadığınız anlarda bile kısa bir mesajla biricik sevgilinize  güzel bir kaç kelam etmek istersiniz.. 

‘’Aşkın olduğu yеrdе yaşam da vardır.” diyor Mahatma Gandhi. Senden önce ben yaşamıyormuşum meğer. Ne aldığım nefesin kıymeti varmış ne de yemeğimin tadı tuzu. Seninle birlikte yeniden doğdum, meğer hayat denilen şey çenendeki o mahcup gamzeymiş.

Dinlediğim en güzel şarkı: iki dudağının arasından süzülen adım, sevgilim. Sesinde Nazım’ın Piraye’si; Kafka’nın Milena’sı var. Bıkmadan, usanmadan bir ömür seni dinlemek istiyorum.
Paylaş :

hediyegurmesi

Yorum Yazmak İster misin?:

0 İlk Yorumu Sen Yaz