Okuyacağınız örnek aşk mektupları içerisinde aşkınızı en çok ifade eden mektubu bularak sevgilinize verebilir, onun size bir kez daha aşık olmasını sağlayabilirsiniz.

aşk mektubu
Aşk mektupları
Mektup, özellikle eski dönemlerde yazarak iletişim kurma yöntemine verilen addır. Geçmişte uzun süre yalnızca mektup yöntemi ile haberleşme sağlanmıştır. Günümüzde sevgiliye aşk mektubu yazarak iletişim kuran büyük bir kitle bulunmaktadır. Her ne kadar çağımızda birçok iletişim kanalı bulunsa da, mektubun yeri bir çoğumuz için ayrıdır. Aşk mektupları sevgimizi dile getirebilmenin, sevgilimize hayatımızdaki yeri ve önemini anlatabilmenin en güzel yoludur. Bir kağıt ve kalem çoğu zaman bir arkadaş ya da bir yakından daha çok derdimizi dinleyen, bizi rahatlatan bir çözüm olabilmektedir. Sevgiyi ifade edebilmek ve dile getirmek insanlar tarafından oldukça zor bir durumdur. Çoğu zaman utanma duygusunun ağır basması nedeniyle duygular ifade edilemez. Ancak bu durum olumlu sonuçlar yaratmayacaktır. Her insan için sevildiğini hissetmek, değer gördüğünü anlayabilmek büyük önem taşır. Bu nedenle ifade edilemeyen sevgi bazen ilişkinin bitmesine neden olabilir. Bitmeye yakın bir ilişkinin kurtarıcısı bazen aşk mektubu yazmak ile mümkün olabilir. Yazacağınız bir mektup belki de bitmiş bir ilişkinin yeniden alevlenmesini sağlayabilir, ilişkinizi kurtarabilir. Bunun yanı sıra, satırlara döküldükçe farkına varacağınız bu derin duygular, sizin tarafınızdan da sevdiğinizin değerini anlamanızda yol gösterici olacaktır. Karşınızdaki kişiye ‘’Seni Seviyorum’’ diyebilmeyi neden bu yolla tercih etmiyorsunuz? Söz uçar, yazı kalır… Sevgiliye mektup yazarak aşkınızı ölümsüzleştirebilir, sevgilinize en güzel hediye olan duygularınızın satırlara dökülmüş halini emanet edebilirsiniz.

Yalnızca devam eden bir ilişkiye yazılmaz iki satır mektup… Bazen bitmiş olan bir ilişkinin yarattığı o kaybolmuşluk hissi ile de elinde kağıdı ve kalemi bulur kişiler. İç dökülürken kağıtlara, yüreğe bir nebze olsun su serpilir. Sitemli sözcüklerle sevgiliye seslenilir. Bazen hiç okumayacak olsa da etkileyici aşk mektupları terapi gibidir. Aşk mektupları bazen delicesine sevdiğiniz bir kişiye açılabilmenizi sağlar. Onun gözlerine bakamadığınız için söyleyemediğiniz ne varsa satırlara dökülür mektuplarla. Belki de bir aşkın ilk filizi olacaktır sevgiliye mektup. 

Sevgiliye mektup yazmak için sebebiniz her ne ise, duygularınızı daha rahat ifade edebilmenizi sağlayacaktır. Karşınızdaki kişinin gözlerine bakmadığınız için heyecan kaplamaz içinizi. Sözcüklerinizi ince ince seçerek, detaylı bir şekilde anlatabilirsiniz yüreğinize sığmayan o derin aşkınızı. Sözünüzün kesilme olasılığı olmadan, en ufak bir kaygı taşımadan dökülür kelimeler satırlara. 

Sevgiliniz için mektup yazma kararı almışsanız, sevgiliye mektup önerilerini okumak başarılı bir mektup yazabilmek adına iyi bir fikir olacaktır. Mektubun gidişatı, incelik, ifadesini anlayabilmeniz adına yazı içeriklerini mutlaka gözden geçirmelisiniz. Duygularınız ifade etmede kendinize güvenemiyorsanız, bunun bir yolu daha var. Sevgiliye mektup örneklerini inceleyerek, duygularınızı dile getirebilirsiniz. Okuduğunuz mektuplar içerisinde aşkınızı en çok ifade eden mektubu bularak sevgilinize verebilir, onun size bir kez daha aşık olmasını sağlayabilirsiniz.

Sevgiliye Mektup Örneği 1 

uzaktaki sevgiliye mektup
Romantik Aşk mektupları
Sevgili şekerparem 

Seviyorum seni, muhtaç olduğum damarlarımdaki kan gibi. Sevdim seni bir kere artık geri dönemem. Meczup olsam dahi ne aklımdan ne kalbimden atamam seni. Her ne kadar sana karşı duyduğum duygularımı kelimelere dökemesem de sana bu satırları yazmayı kendime borç bildim sevgilim. Sevgi, anlamlandırmakta zorlandığımız nedenini kendimize bile itiraf edemediğimiz insanın duyduğu en kudretli ve hayattaki en gerçek duygudur aşkım. İşte ben de seni öyle saf öyle temiz öyle karşılıksız öyle içten seviyorum. Bizi tanımayanlar ne geçmişimizi ne de sana olan sevgimin büyüklüğünden bihaberler aşkım. Sevginin sadece anlaşmak olduğunu düşünen insanlara inat zıt kutuplarımızın birbirini tamamlayan unsurları gibi beynimizin kalbimize oran farklılığı gibi seviyorum seni. 

Bir an bile çıkmıyorsun aklımdan, kalbimden. Haykırsam dünyaya geçmişten günümüze hikayemizi anlatsam roman olur. Vapur sesleri karışırdı sabahları güneşlerimize, sen eserken aklımın yellerinde fırtınalar kopardı kalbimin en derinlerinde. Benimle büyüyor aşkımız, bir çocuktum belki seni tanıdığımda şimdi ruhumla olgunlaştım sevginle kavruldum. Aşkın tuttu elimden benim. Aşkın sokağından seninle geçtim ve orada büyüdüm. Yağan yağmurlarla kaçan uykumuz şimdi birbirimizi ayrı düşen kaderimizden ötürü. Sevdanın her halini tattım seninle. Şimdi en zor sınavındayım bu ilişkinin… 

Beni tanıyan kişiler nasılsın sorusunu sormuyor, sorsalar bile iyiyim diyip geçeceğimi bilirler çünkü. Kaç zaman hasret pazarında geçti bu yokluklarla saymayı bıraktım sevgilim. Sevdiğim aynı sevenim aynı düşüncesi ile avutuyorum kendimi. Sürekli düşlüyorum, buzlarım güneşte bile çözülmez bir hal aldı, birbirimize birkaç asır kadar uzak olsak dahi bir gün tekrar buluşacağımızı biliyorum sevgilim. Hep talihsiz giden kaderimizin ardından yorulmasaydık şimdi olmak istediğimiz yerde olabilir bu dertler ve hayatın zorlu yollarını beraber aşabilirdik sevgilim. Sen güneşini arayan geleceğinde umut vaat eden, ben manzarana hasret bir yolda geçeceğin anı bekleyen hasretimin son bulmasını umut etmekte gününü geçiren bir yalıçapkını gibi düşlüyorum seni canım aşkım. 

Bunca yıl kimseden saklamadım ve en sonunda seni buldum, ansızın içimi sana açtım iyi ki seni buldum gülüm, gözlerin bana yakın fark edilir derecede parlaktın. Hayatımda bir kere melek gördüm onu da hayatıma soktum. Şimdi içinde bulunduğumuz bu durumun bir an evvel son bulacağını hayal etmekle geçiyor ömrüm sevgilim. Gözlerim bakar ama seni görmez ellerim tutar ama seni hissetmez uzaklıktasın bana sevgilim. Geceleri uykum kaçıyor gündüzleri tatsız bir şekilde kalkıyorum yataktan. Böylesi bağlandığım için karasevda oldu içim ağlıyorum için için… Yıllar geçse de üstünden sana olan aşkım daima taze kalacak bir meyve gibi seveceğim seni. Sana dair olan hiçbir heyecanım azalmadı zamanla seni daha fazla sevdim sevgilim. Şimdi seni her zamankinden daha fazla sevdiğimi unutma. Ve unutma sensiz yaşayamayacağımı.

Sevgiliye Mektup Örneği 2

sevgiliyi ağlatan aşk mektupları
Etkileyici aşk mektupları
Sevgimle suladığım gönlümde açan aşk çiçeğim 

İçim pare pare oldu, yüreğim senin sevginle dolu aşkım. Amaçsız hayatıma seninle bir gaye kattım bu dünyada kendime… Hayatın garip anlam veremediğim cilveleri oluyor daima bu ayrılık da onlardan yalnızca biri. Yıprandıkça öğrenmemiz gereken dertler veriyor hayat insana. Adını andığımda, güneş battığında, dolunay çıktığında, rüzgar estiğinde ve özellikle yağmur yağdığında hep aklımdasın sevgilim. 

Üzerimize yağan bu aşk yağmurunda ıslandık ikimizde, kibrimizden arındık ikimiz de bu sayede sevgilim. Gözlerin hep aklımda sevdiğin filmler, dinlediğin şarkılar şimdi senden çok uzak yerlerde tarifi imkansız kederlerdeyim. Yağmurlarla anıyorum adını en çok, sen yağmurları çok seversin. Biliyorsun ki bu duyguları kağıda dökmenin bir yolu yok. Ama elimden şimdilik başka bir şey gelmiyor. Bu durumda olduğumuz için tarifi olmayan kederlerle yoruluyorum şimdi sevgilim. Her şeye rağmen sensizliği yaşayarak çaresizce bekliyorum sevgilim. Duygularım isyanda ve sensizlikten bitap düştüm şimdi ben. Sana kıyamam bilirsin, hiç üzülme sakın ağlama, ben bu yükü ikimiz yerine çekerim sevgilim. 

Üzülme gülüm, sana hiç kıyamam… sensizliği yaşayarak şimdi emanet ettiğim sevgim ile gözlerini düşleyerek geçiyor zamanım. Dilerim ki bu sevgi ile sonsuza dek yaşayacağız. Yine de dünyanın en şanslı insanı olduğumu hissediyorum bu sevgiyle, sen benim bu hayattaki hayat öpücüğüm, yaşam sebebimsin. Aşk benim için bir yapı olsaydı abidesi sen olurdun iki gözüm, aşk çiçeğim. Her anımda yanımda olmanı temenni ediyorum bu ayrılık da geçecek elbet ve ben yine aynı yerde kalbinde ve gönlünde olacağım. Tıpkı senin de benim kalbimde olduğun gibi. Senin her an düşlemek, gündelik işlerimin bir parçası haline alman kaçınılmaz oldu artık benim için sevgilim. Nefes almak kadar hayati bir önem taşıyor günlerimi senin hayalinle doldurmak artık. Hangi kağıda sığdırayım sana olan aşkımı anlatmaya, sen benim için seyirden çok daha fazlası bir ömür bedelimsin. 

Canım aşkım sen bu dünyadaki anlamlandıramadığım ve anlamlandırdığım bir bütünün tamamından oluşan bir parçasın. Yüreğime emanet ettiğin bu sevgi benimle büyüyor aşkım, ateşi asla sönmeyecek ve bir ömür bizi sonsuzluğa kavuşturacak.

Sevgiliye Mektup Örneği 3

sevgiliye aşk mektupları
Sevgiliye Aşk Mektupları

Canım güzel aşkım 

Bu mektup benden sana, gözyaşlarımı hissedebildiğini hissediyorum sevgilim. Bu sana son mektubum. İkimiz de yorgunuz ve bu yolun sonunda galip olarak çıkacağız. Sana birçok konuda söz vermekten korktuğumu biliyorsun aşkım fakat bu konuda sana söz verebilirim ki birbirimizden başka çaremiz yok ve bana bu hayatta senden başka kimseden fayda yok. İkimiz de anladık ki aşkı ve sevgiyi birbirimizde bulduk. Şimdi önümüzde ya beraber mutlu günler ya da ayrı ve hüzün dolu bir gelecek var sevgilim. 

Aşkımızın sonu olduğunu düşünüyorsan eğer bil ki bu benim idamım olur sevgilim. Seni bir arının polene duyduğu ihtiyaç, bir çölün yağmura duyduğu hasret gibi bekliyorum. Seni beklerken ve özlerken ikimiz için yeterince düşünme fırsatı oldu ve artık inanıyorum ki benim senden başka kimseye ihtiyacım yok sevgilim. Tatlı gülüşün ve ömre bedel gözlerin ile bana bakacak başka bir çift göz ile ömrümü tamamlayamam. Seni sevmek öyle güzel ki yanımda olduğun anlar bir masal yanımda olmadığın zamanlar depresif bir sanat filmi tadında geçiyor sevgilim. 

Gel rüyalarıma sen her gece ki güne neşe ile başlayayım sevgilim. Yalanlar üzerine kurulu bu kısa hayatımda uzun ve hep bir nostalji tadında, çok eskiden duyduğum ve daima duymaktan sıkılmayacağım cennet melodili sesin kulaklarımda çınlarken, beni bu duygulardan mahrum eden kötü şansıma boyun eğiyorum sevgilim. Biliyorum sen yanımda olmadıktan sonra bunları anlatmamın hiçbir anlamı yok ama bilmeni istiyorum sevgilim. Yanından ayrılmak zorunda olmak bana ne kadar acı verdiğini anlatamam. Tüm dertlerimi boşadım artık, hepsinden daha ağırı, kaldırması daha zor olanı şüphesiz ki seninle oluşan yokluk ve açlık duygusu oldu sevgilim. Yokluğunda her şey anlamsız kaldı şimdi göç etmesi gerektiği zamanda kanatları kırılan bir leylek gibi. Kuzeye yüzmesi gereken bir somon balığının akıntıya yenik düşmesi gibi… 

Düşerken duramadım, susarken anlatamadım. Neredeyim biliyor muyum bilmiyorum ben. Ne diyorsalar ne duyuyorsam hepsi yalan, en büyük gerçeğimsin aşkım. Ve bunu duyuyorum ben… Tüm varlığım ile gerçekliğini, aşkını, sevgini, bana olan hislerini ve benim sana duyduğum hisler. Bu duygular işte bildiğim ve artık saklayamadığım gerçeklikler olarak karşıma çıkıyor aşkım. Zorlukları duvar olsa aşarım, aramızda dağlar olsa atlarım. Duramaz ki karşımızda kimse… 

Ne zaman ılgıt ılgıt esse mevsim rüzgarları saçlarımın oynadığını hissettiğimde kalbim de titrer. Sonbaharda dökülen sarı yapraklı sokaklardan el ele yürüdüğümüzü, deniz kenarında oturup saatlerce gördüğümüz manzara hakkında yaptığımız yorumları hatırlarım. Şimdi ben, bıraktığın gibi hala seni seven, seni bekleyen, kavuşacağı günü bekleyen sevdiğin ve beklediğin kişiyim. Yüreğime çamur değdirmedim sevgilim, ölmeden önce yaşayacak çok fazla anı biriktirme hayalini yaşatıyorum içimde. Seni seven sevgilin.

Sevgiliye Mektup Örneği 4 

aşk mektubu örnekleri
Sevgiliye Aşk Mektupları

Benim tatlı parlak gözlü neşeli yaban çiçeğim. 

Şimdi uzaklardayız birbirimizden, hep bir şeylerin eksik olduğu yorgun kalplerimizle ölümü bekleyen ümitsiz bir hasta gibi. İçimde hep bir şeyler acıyor istemsizce sen geldikçe aklıma. Hiçbir avuntu derman olmuyor acılarıma hiçbir şey zevk vermiyor sen yokken bana. Senin yerini dolduracak ne kimse ne de sana olan sevgimin yerine geçecek bir sevgi yok bu dünyada aşkım. Sensizlik düşüncesi bile bir uçurumdan düşme hissi yaratıyor yorgun gönlümde. Ümitsizliğe düştüğüm her an düşlediğim silüetin beni tarifi imkanı olmayan duygulara sürüklüyor bu karanlık yerlerde. 

Bıraksan da elimi sevgim ikimize de yeter. Yarınların avuntusu çöktü üzerimize, çığ olduk yağdık biz bu şehre, iflah olmaz düzenimiz ile şekillendirdik dağlarımızı, tepelerimizi ve hatta çehremizi. Çaresizim, mecbur bu hasret, kokun benimle ve ben gidiyorum şimdi uzaklara, sığındım hatıralarımıza bu ayrılık belasına katlanacağız ve döneceğim sonunda mutlaka. Senden vazgeçmeyeceğim ve seni ömrümün sonuna kadar bekleyeceğim. Sana verdiğim hiçbir sözden vazgeçmedim ve vazgeçmeyeceğime dair söz veriyorum sevgilim. Bu yaban eller ve mesafeler bize engel değil, geçecek bu ayrılık da bir kabus gibi görme içinde bulunduğumuz bu durumu. Sadece geçici bir süre ile katlanmak zorundayız bu acıya. Sen de benim gibi sabret sevgilim benim seni beklediğim gibi… Sakın ağlama çünkü ben senin bana duyduğun aşk ile ayakta kalmayı öğrendim. 

Sen de zor durumda olduğunda benim sana duyduğum aşkı hisset sevgilim, ben hep senin yanındayım tıpkı senin benim yanımda olduğun gibi. Hiçbir zaman geç olmayacak bizim aşkımıza lakin hayat beklemiyor bizi ve kaybettiğim her bir gün sensiz geçtiği için geleceğimizin hanesine eklenmesi gerekirken yok olup gittiği için kedere boğuyor beni. Sensiz geçen her gün bir kayıptır benim için ve yine güneş batarken kaybettiğim başka bir günü hatırlatıyor bana sevgilim. Affet elimde olmayan sebeplerden ötürü düştüğümüz bu ayrılığın pençesinden kurtaramadığım için bizi. Yürekli ve meydan okuyan bir tavırla yürüsem de korkularımın üzerine bazen çıkmaz sokağa giriyoruz. Oysa sen her sokağımın çıktığı evsin benim. Sen benim içinde aile kuracağım yuvanın mimarısın sevgilim. 

Hasret bana göre olmasa da katlanıyorum acıya. Sıkıyorum dişimi biraz daha sıkıyorum, zor günler elbet bitecek belki bugün belki yarın eskisi gibi neşe dolacak o güzel gözlerin. Zor bir hayatın parçaları olarak tamamlamamız gerekiyor içine düştüğümüz bu ayrılık kuyusundan. Şimdi okuduğum son kitaptaki iki sevgiliyi koymadan edemiyorum ikimizin yerine, sonu kötü bitmişti ama bugün başka kalplerde yaşıyor aşkları ve kimse inkar edemiyor yaşanmış bu büyük aşkı. Sen de benim büyük aşkım, tutamadığım göz yaşım… Yıllar sonra hayal ettiğim tek şeyin heyecanı tekrar göz göze geldiğimiz anı düşlemek oluyor. Seni seviyorum.

Sevgiliye Mektup Örneği 5 

en güzel aşk mektupları
Sevgiliye Aşk Mektupları

Dünyadaki cennet kokulu anne şefkatli yârim 

Güzel yüzün ve bahar melodili sevgilim. Seni çok özlüyorum, bu yüzden bu satırları yazmayı kendime görev edindim. Bilirsin çok iyi edebiyat yapamam sevgilim şimdiden bunun için senden özür dilerim. Zaten bu duygulara hangi kelimeleri yerleştireyim de bana tercüme olsun ki sevgilim. 

Yollarımdaki taşları tek tek kaldırıp sana koşuyorum sevgilim, ben gidenleri affettim ama senden gidemem. Sevgilim yazdıklarımı dikkatlice oku lütfen. Kimsenin geçmediği yollardan geçeceğiz bu satırlarla seninle, çok görmüş, çok okumuş ama az sevilmiş insanlardan uzak irem bahçelerinden su içeceğiz seninle, dibini görmediğim bir okyanus gibi batıyoruz içeriye ama bu beni hiç etkilemiyor. Dünyanın öbür ucunda olsan da gönlümde olduğunda yanımda sayılmaz mısın? Gönlümde olmadıktan sonra arka sokağımda olsan bile gönlümü üşütmez mi bu? Ya canımı acıtarak bu yolda yürüyeceğimi ya da canımı sensizlikten söküp atacağım. Kavuşmayı öğreniriz bir gün sevgilim. Hayat bir masa üzerindeki ziyafet ise bu yaşadığımız acımız da bu gıdanın bir acısı olsun bizim. 

Sorsam şimdi sana gidenler ne zaman döner, üzülme demiş Mevlana kaybettiğin her şey bir gün başka bir suretle geri döner. Sen bana aldığım nefes, kokladığım gül, tebessüm ettiğim bir hikaye olarak geri dönüyorsun bana ama hiçbiri yokluğunu doldurmuyor. İnsanların arasında gülüp eğleniyor gibi yapsam da kalbim hep kan ağlıyor. Bütün ışıklar kapalı gönlümde, kapalı bütün sesler, beyhude bir çabayla tüm benliğim ile bu kalp seni bekler. Herkes teslim oluyormuş sevgisine çaresizce, aşkın acısını çekmek zorluklarda çekip gitmekten daha asilce sevgilim. Bu yüzden seninle şimdi bir hasret şarkısını söylüyoruz, ikimiz bu şarkıda düet yapıyoruz. İsmini söyledi çığlık atarak martılar ya da onlar bile beni sana hatırlatırlar. Senin için yine bu gece kederlerim, şimdi bu dünyadaki bütün efkarları toplama vakti benim için. Sen gelene kadar dağılmaz ama bir gün o da olacaktır sevgilim. Bu ayrılık illeti beni bir küle çevirecek korkarım. 

Ben çok insan tanıdım, seveni sevmeyenine tercih edeni. Seni her unutma hamlesi bir hatırlatma badiresi olduğunda anladım ki ben seni asla unutamam. Seni asla unutma fikrini benimseyemem. Seni artık unutmak nefes almayı unutmak gibidir bana sevgin. Hep korktuğum yere geri döndüm her yeni bir sayfa açmak isterken, bilmediğim şey ise benim defterim son yaprağına kadar senin adının yazılı olduğuydu sevgilim. 

Annesini kaybetmiş ormanda ürkek bakışlarla çaresizce etrafına bakınan karaca gibi yüreğim senin adın ile atıyor tek tek sana atfedilmiş tüm hayati eylemlerim. Ya seninle olacağım ya da sevginle yok olacağım aşkım. Gittiğim yerler hep aynı bilinmezlikle ayrı yollar ayrı insanlar ama acısı hep aynı, sensizlik hep aynı sevgilim.
Paylaş :

hediyegurmesi

Yorum Yazmak İster misin?:

0 İlk Yorumu Sen Yaz