Sevgiliye özel hediye çikolatalar
Aşkınızı Anlatan Özel Çikolatalar... Dünya'nın en tatlı sevgilisi ancak bu kadar tatlı bir hediye ile ödüllendirilebilirdi. Hatta, bu hediye için sadece bir hediye demek yanlış olur. Şirin kırmızı kalp kutularından oluşan tam 4 katlı bir hediye kulesi. Seni Her şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi, büyükten küçüğe doğru sıralanmış kırmızı kalp kutularından oluşan, son derece romantik bir hediyedir. 

Bu kalp kutuları içerisinde enfes çikolatalar ve drajeler yer almaktadır. Sevgilinizi böylesine şık ve romantik hediye ile, gerçek anlamda mutlu edebileceksiniz. Büyükten küçüğe doğru sıralanan kırmızı kalp kutularının üzerinde; 1. kalp kutu üzerinde "Seni", ikinci kalp kutu üzerinde, "Her şeyden", Üçüncü Kalp kutu üzerinde "Çok", ve nihayet dördüncü kalp kutu üzerinde ise "Seviyorum" yazıyor. Adeta kule haline getirilmiş olan ve ismini de buradan alan, Seni Her şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi, sevgiliye doğum günü hediyesi olarak muhteşem. Dolu dolu aşk temasının işlenmiş olduğu Seni Her şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi, sevgilinize armağan edebileceğiniz en özel hediyelerden biri. Bu hediye kulesi tamamen aşka özel tasarlandı. 
fiyat
Birincisi aşkın rengi olan kırmızı renk kullanıldı, ikincisi yine aşkın en sevimli sembolü olan Kalp Kutular kullanıldı, üçüncüsü ise bu kalp kutular üzerine son derece romantik bir söz olan "Seni Herşeyden Çok Seviyorum" yazısı yazıldı. Tüm bu bahsettiklerimizin hepsi, Seni Her şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi'nde bir araya geldi. Aşkınızı sağlamlaştırmak için siz de çikolatanın gücünden yararlanın. Çikolata o kadar enfes bir lezzete sahiptir ki, hiçbir bayan çikolataya hayır diyemez ve karşı koyamaz. Siz ise, sevgilinizi gerçek anlamda enfes lezzetlerden oluşan böylesine bir hediye kulesi ile çikolatalara boğacaksınız. 

Seni Her şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi, sevgililer gününde sevgilinize hediye edebileceğiniz en özel hediyelerden biri olacaktır. Ayrıca sipariş etmeniz halinde ise şık paketi ile adresinize gönderilmektedir.

Seni Her şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi


sevgiliye hediye çikolatalar
Paylaş :

DSFADFSD

Yorum Yazmak İster misin?:

0 İlk Yorumu Sen Yaz