Sevgiliye Güzel Sözler

Sevgiliniz her an aklınızda! Onu o kadar çok seviyorsunuz ki, geceniz de gündüzünüz de hep Onunla dolu! Sevgilinizi önemsediğinizi ve her an beyninizde, aklınıza olduğunu Ona güzel sözlerle mi göstermek istiyorsunuz? O halde sevgiliye güzel sözler başlıklı bu çalışmamız tam size göre. Çünkü bu yazımızda sevgilinize direkt olarak SMS veya WhatsApp üzerinden gönderebileceğiniz iltifat, romantik, etkili, onu mutlu edecek aşk dolu sözler bulacaksınız. Bu sözler o kadar itina ile seçildi ki, dilediğiniz zaman, mesela sevgilinize günaydın mesajı olarak veya akşam yatmadan önce iyi geceler mesajı olarak güzel sözler gönderebilirsiniz. Aşkınızı, Ona güzel sözlerle anlatmak eminiz aranızdaki ilişkiyi canlı ve daha sıkı tutabilmeniz için oldukça işinize yarayacaktır. Erkek veya kadın sevgiliye özel olarak aşağıdaki listeden her ikinizi de ilgilendiren mesajlar seçebilirsiniz. Sevgilinize göndereceğiniz bu listedeki romantik güzel sözlerle, kalbini ısıtacaksınız. 

@ Daha gözlerimi kapattığımda özlüyorum seni, uzun gecelere nasıl dayanayım?

sevgiliye güzel sözler

@ Her şey bana baktığın an başladı.

@ Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde…

@ Elini tutup, gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım “Son Aşkım” sen olur musun?

@ Aşkın benim için güllerin içinden esen bir rüzgar gibidir. O güllerin içinde ben sana dair şarkılar söylerim ancak.

sevgiliye güzel sözler

@ Senin tarafından sevilmek sadece mutluluk değil aynı zamanda muhteşem bir hediyedir.

@ Sonuna kadar birbirimizi sevelim ve bizi çekemeyenleri çatlatalım.

@ Gördüğüm en güzel rüyasın ne olur uyandırma beni.

@ Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.

@ Bir çocuğun gülüşü gibi seni sevmek, her seferinde yüzünde bir tebessüm oluşuyor.

sevgiliye güzel sözler

@ Çölün yağmura, bir çocuğun annesine, ayın güneşe olan özlemi gibi özledim seni. Kendinden emin ve en temiz hislerle…

@ Bir gün beyazlar giyip benim olsana sevdiğim.

@ Seninle birlikte öğrendim sevmeyi ve hayatı, iyi ki benim hayatımdasın, senin gölgen bana her zaman aydınlık oldu.

@ Bir lades tutuşsak, nesine desen, sesine derim. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim.

sevgiliye güzel sözler

@ Sen olmayınca buralar buz gibi. Sensizlik bir iklim adı şimdilerde...

@ Seninle her mevsim çiçek bahar. Yürüdüğün yollar hep çiçek. Bu şehir güzelse eğer, sen içinde yaşadığın içindir. Bu adam mutluysa eğer, sen sevdiğin içindir.

@ Gözlerimin içindeki ülkemsin. Her sokağın ayrı bir devrim...

@ Öptüm aşkım geceyi aydınlatan o güzel gözlerinden...

@ Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.

sevgiliye güzel sözler

@ Ne kadar uzakta olursak olalım, hep aynı gökyüzünü paylaşmış olacağız.

@ Senin güçlü ellerin ile birlikte şimdi çok daha iyi bakıyorum yaşama ve her şeyi yerinden oynatacak güçte hissediyorum kendimi.

@ Sadece senden sarhoş oluyorum, ne ayıklık ne de ayrılık. Ben sadece seni istiyorum ve senin verdiğin tadı hiçbir şeyde bulamıyorum.

@ Taht kurdun benim küçük krallığıma ve ben orada sessizce senin hükümdarlığını sürdürüyorum. Bu kadar güzel bir hükümdarlığa karşı nasıl isyan edilir?

sevgiliye güzel sözler

@ İsterse dünyalar sizin olsun, yeter ki o benim olsun.

@ Sana bir gül vermek istiyorum ama korkuyorum sevgilim, ya seni görünce utanır da solarsa diye.

@ Ve aşk. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.

@ Sen gittiğinde seni özleyecek kadar değil, eksik kalacak kadar seviyorum.

@ Yanımda olsan şimdi, nasıl da sevesim var seni.

sevgiliye güzel sözler

@ Elmanın iki yarısı gibiyiz, birbirimizden asla ayrılamayız. Sen benim için mutluluğun tek kaynağısın ve mutluluk her zaman seninle birlikte gelir.

@ Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek.

@ Senin kokundur bana en güzel koku, senin ellerindir bana en güzel armağan, senin varlığındır bana en güzel yaşam.

@ Birlikte olmanın ne kadar zor olduğu umurumda bile değil, hiçbir şey seninle ayrı olmaktan daha kötü olamaz sevgilim.

@ Sensiz geçen bir an, en derin boşluktur bana, o yüzden hep sen ol yanımda.

sevgiliye güzel sözler

@ O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.

@ Aklımda olduğun sürenin yarısı kadar yanımda olsan, hiç sorun kalmayacak gibime geliyor.

@ Küçücük şu yüreğimde dünyalar kadar sen var...

@ Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer ve gecem biter.

@ Gördüm pencereden güzelliğini, yayılıyordu bütün sokağa, mahalleye ve şehre. Sen aydınlatıyorsun her zaman geceyi.

sevgiliye güzel sözler

@ Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur.

@ Bir gün aynı deftere seninle imza atmak istiyorum.

@ Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık. Tanıyamam seni...

@ Aşkı kalem yazmaz ki kitaplarda bulasın.

@ Belki kavga ederiz veya birbirimizi üzeriz ama ne olursa olsun hep yanımda kal bir tanem...

@ Seni nefesimden, içtiğim sudan ve yediğim yemekten ayıramıyorum. Onlardan bile vazgeçerim ama senden vazgeçemem.

sevgiliye güzel sözler

@ Gözlerinde başlar hayat ve yapraklar düşer gönlündeki suların derinliklerine. Ben seni sevdiğimde ancak anlarım bütün yaşamın tadını, güzelliğini ve hoşluğunu.

@ Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana...

@ Eğer mutluluğun bir kokusu olsaydı, bu senin kokun olurdu.

@ Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir!

sevgiliye güzel sözler

@ Sakın kaçırma gözlerini benden canım sevgilim, ben bir balığın suya ihtiyacı olduğu gibi ancak onlarla yaşayabiliyorum.

@ Aşk bir sonsuzluksa bırak sana bakayım doyasıya.

@ Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni; önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.

@ Keşke daha önce karşılaşmış olsaydık, daha önce aşık olurdum sana.

@ Parlar gülüşünden tüm yaşamın aydınlığı ve her şeye hayat senin gülüşün ile başlar.

sevgiliye güzel sözler

@ Ben her zaman sana koşuyordum çünkü varılacak en güzel hedef sensin. Ben her zaman seninle gülüyordum çünkü tek neşe kaynağı sensin.

@ Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.

@ Gözlerinin içine baktığımda ne dert kalıyor ne de tasa. Bunca sene seni sevmeyi beklemiş sanki kalbim. Sabrımın hediyesi gibi geldin, hoş geldin sevgilim.

sevgiliye güzel sözler

@ Bir kurşun ol saplan kalbime, çıkarırsam namerdim.

@ Dinlediğim en güzel şarkı: iki dudağının arasından süzülen adım, sevgilim. Sesinde Nazım’ın Piraye’si; Kafka’nın Milena’sı var. Bıkmadan, usanmadan bir ömür seni dinlemek istiyorum.

@ Telefonla arayıp sesini duyamadığınız anlarda bile kısa bir mesajla biricik sevgilinize  güzel bir kaç kelam etmek istersiniz..  

@ Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun

@ Senin dünyan kararsın bir ben aydınlatayım aşkımla.

sevgiliye güzel sözler

@ Sen benim gözümde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için asırlarca ağlamazdım.

@ Elinin değdiği çöllerde şelaleler akıyor sevgilim. Seninleyken daha çok gülüyorum, herkesi daha çok seviyorum, hayatla daha iyi anlaşıyorum. Seninle ben daha bir güzel oluyorum.

@ Hadi kalbim topla kırıklarını da duaya gidelim. Yaradan'dan başkası anlamaz bizi...

@ Bu gece hüzünlüyüm sevgilim, çünkü sen yoksun yanımda. Ama her zaman kalbimdesin ve bu beni avutmaya yetiyor.

sevgiliye güzel sözler

@ Kokun, güzelliğin, boynun, yüzün her şeyden öte anlamlar taşıyor benim için. Çünkü sen tarif edilmeyecek denli bir güzelliktesin.

@ Yanında uyanmak bir rüyanın gerçekleşmesi ve güne başlamanın en güzel gerekçesidir.

@ Dünyaya bin kez daha gelecek olsam, bin kez daha arar, bulur, severim seni.

@ Sen benim hayatımın kaynağı, neşesi, mutluluğu olan insan. Bu kadar güzelken sen, ben bu güzellikten nasıl yüz çevirebilirim?

sevgiliye güzel sözler

@ Güzelliğin aklımı başımdan alıyor ve sonra bırakıyorum işi gücü.

@ Benim en büyük sırrım sensin. Kimseye anlatamam, sadece yaşarım o sırrı.

@ Kafamı senden başka bir yana çevirdiğim zaman bile özlüyorum seni.

@ Asla sevme, seversen ihanet etme; ihanet edeni de asla affetme…

@ Bir şarkıyı dinler gibi senin ağzından çıkanları dinliyorum her zaman. Sen konuştukça bağırasım geliyor herkese o kadar kötü konuştukları için.

sevgiliye güzel sözler

@ Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım…

@ Kim ne derse desin sen benim duymak istediğim tek şarkısın.

@ Teşekkür ederim sana canım sevgilim, bu kadar güzel, bu kadar anlayışlı ve bu kadar benim olduğun için. Teşekkür ederim sana, tüm varlığın için.

@ Aşk, ölüme kadar insanda yaşayan tek histir……

@ Nasıl özlediğimi anlatsam aramızdaki yollar dağlar taşlar utanır...

sevgiliye güzel sözler

@ Sen varsın ya, artık kimse beni yalnız bırakamaz.

@ Bir tek sen varsın ömrümde aşkım gerisi mi? Vesaire...

@ Sevgilim, seninle birlikte bir kuş misali bakıyoruz etrafa. İnsanlar gelip geçiyor yanımızdan ve biz her zaman bir arada olup tüm bu dünyanın telaşından uzak durabiliyoruz.

@ Kimi görsem sana benzetiyorum, çünkü canım başkaları ancak sana benzediği ölçüde varlık kazanabiliyorlar. Ancak hiçbiri yaklaşamıyor senin güzelliğine ve hiçbiri olamıyor senin bir parçan.

@ Aynı şehir ya da dünyanın bir ucu olması fark etmiyor sevgin içim oldukça!

sevgiliye güzel sözler

@ Ben seni koklasam nefesimi vermeye kıyamam.

@ Ne çiçekler, ne gökyüzü, ne denizler ne de ağaçlar… Yeryüzünde senin gülüşünden daha güzeline rastlamadım…

@ Çok güzel gözlerin vardı. İçinde kaybolacağım cinsten. Ve sanırım kayboldum...

@ Bazen uyanıkken bir rüya görüyorum ve rüya tam sana dokunduğum anda başlıyor.

@ Daya kafanı omzuma sevgilim, birlikte uzaklara, hayallere dayalım. Peşimizde yıldızlar olsun ve biz yıldızları her gittiğimiz yere taşıyalım.

sevgiliye güzel sözler

@ Sen gördüğüm en güzel rüyasın hiçbir zaman uyanmak istemediğim.

@ Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.

@ Gerçek aşk şans oyunları gibi hayali bile mutlu ediyor insanı. Fakat tutturabilene aşk olsun.

@ İçimde bir şeyler eksik kalıyor sen yanımda olmayınca ve sen gelince birden açıyor çiçekler, akıyor nehirler ve yeşeriyor ağaçlar.

@ Seni sevmek hiç uyanmak istemeyeceğin bir rüyayı tekrar tekrar görmek gibi. Bu rüyadan hiç uyanmak istemiyorum, hiçbir zaman kabus görmek istemiyorum.

sevgiliye güzel sözler

@ Sen oradan bir canım dersin. Benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burada...

@ Dünyada sadece ikimiz varız sevgilim, bu dünyanın yarısı sen yarısı da benim. Böylece bir bütünüz biz, kimse bizim farkımızda olmasa bile.

@ Seninleyken kendimi dünyanın en iyi insanı gibi hissediyorum. Nasıl bir iyilik yaptım, ne yaptım da seni verdi hayat bana? Hediye gibisin sevgilim, iyi ki varsın.

@ Ben bir deliyim, sürekli adını sayıklayan.

@ Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.

sevgiliye güzel sözler

@ Ne zaman bir gül görsem gülüşün geliyor aklıma ancak güller dünyada çokken, senin gülüşün sadece bir tane olduğu için mutlu oluyorum.

@ Sevdim seni ve sevdin beni. Bundan daha başka söylenecek güzel bir söz olabilir mi?

@ Anladım ki beni annem senin için doğurmuş bebeğim.

@ Seni canımdan çok seviyorum. Seni helalim geleceğim olduğun için saklıyorum kendime...

@ Senin için her şeyi yapabilirim, senin için dağları delmek ya da denizleri aşmak bana çok kolay gelir. Ama bunları yapmak bile sevgimi ifade etmeye yetmez.

sevgiliye güzel sözler

@ Sen bir gül bahçesinde açan en nadide çiçeksin sevdiceğim.

@ Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.

@ Sesini duymadığım günlerde hiç yaşamıyorum sevgilim, isterse en güzel müzik olsun, benim kulaklarım sadece senin sesini duyuyor ve ben sadece senin sesine odaklanmış haldeyim.

@ Gözlerim, kulaklarım, ellerim ve kalbim sana mühürlü sevdiğim.

@ Aşkın sofrasındayız ikimiz de, ne yesek doyamıyoruz çünkü dünyadaki tek doymadan kalkılan sofradır aşkın sofrası.

sevgiliye güzel sözler

@ Tüm güzellikleri toplamışsın sanki etrafına. Bir gülümsemenle yaz geliyor memleketimin dört bir yanına.

@ İnsanlar birbirlerini en iyi yolda tanırlarmış. Sen ki benim yol arkadaşım, en büyük yoldaşım, aşkım... Sen yanımdayken geri kalan her şey teferruat benim için. İyi ki varsın.

@ Hangi buluş benim seni bulmamdan daha önemli olabilir? Öyle bir çıktın ki karşıma, her bakışta yeniden aşık oluyorum sana.

@ Ah be adam sana herhangi bir hediye değil, ömrüm armağan edilmeli.

@ Ey aşk! Sen öyle bir kişisin ki, dünya tokları, senin vuslatının açlarıdır.

sevgiliye güzel sözler

@ En güzel şiirlerde bile yazılamayan bir kafiye gibisin sevgilim.

@ Bütün mükemmel sevgililerin sadece kitaplarda olduğunu sanıyordum.

@ Olduğun yerde ne aya gerek var ne de güneşe. Karanlığımı aydınlatanım seni seviyorum.

@ Bana bu kadar güzel bakan kadının, gelinim olduğunu görmeden ölmek istemem.

@ Gülüşünü göremediğim ve hissedemediğim gün, büyük ihtimalle ölmüş olduğum gündür.

@ Senin bir gülüşün benim için hayat öpücüğü gibi. Seni sürekli gülümsetmeye çalışmam bu yüzdendir.

sevgiliye güzel sözler

@ Sen geçerken yoldan, herkes dikkat kesiliyor güzelliğine. Ben senin yanında oluyorum hemen ve işte o zaman da sen dikkat kesiliyorsun bana.

@ Dünyanın her yerinde bunun adı "aşk" olarak isimlendirilir. En büyük mutlulukların kaynağıdır. Birbirini seven iki kişinin sürekli güzel sözler söyleme isteğini pekiştiren de bu duygudur.

@ Sevgiliniz yanınızdayken anlamlı, kısa güzel sözlerle sebepsiz mutlu etmek istersiniz..

@ Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm

@ Göğsündür benim için uyuduğum en rahat yatak, kalbindir benim için kendimi her zaman bulabildiğim yer. Gözlerindir benim için kaybolup gittiğim engin denizlere.

sevgiliye güzel sözler

@ Aşk da önemli olan aynı elleri tutmak değil, bir ömür hiç bırakmamaktır.

@ Çok uzaktayken duyduğunuz özlemle, sevgiliye uzun ve anlamlı güzel sözler söylemek gelir hep içinizden..

@ Koku, tat, sıcak... sende her aradığım vardı. Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.

@ Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin.

@ Çok sevilmeye değil, hep sevilmeye ihtiyacım var.

@ Seni ve sana ait olan her şeyi çok seviyorum sevgilim.

@ Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın!

Paylaş :

hediyegurmesi

Yorum Yazmak İster misin?:

0 İlk Yorumu Sen Yaz